car.advisor Home
Sigla METROTEHNICA

METROTEHNICA

4.8
97%

Sos. Giurgiului-Jilava nr.23A

077120 Jilava, Jud. Ilfov


Volkswagen

Service

SEAT

Service

Škoda

Vanzare

Service

Das WeltAuto

Das WeltAuto

Evaluari

 

(279)

 

(20)

 

(4)

 

(2)

 

(4)

5
Škoda

Skoda

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Rapid.Profesionist.

Service

Mihail Claudiu I.
11/1/2025
1
Škoda

Adevarul

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Contractul a fost facut sub formă de jecmăneală, în sensul că au băgat punct cu referire că dacă taxele se modifică le suporta clientul, adică eu. Nu îmi pare corect acest mod , deoarece eu mi-am exprimat dorința sa o achit in avans integral in ianuarie 2025, cand TVA era 19%, iar acum TVA este 21 %. Practic se poate spune la propriu că am aruncat pe fereastră 856 €. Desemenea nu este cinstit ca sa achit suma in functie de cursul la zi BNR la care firma își mai adaugă 1%. În mod normal trebuia suma stabilita in Lei pentru ca suntem in România, dar sa zicem ca accept prețul raportar in funcție de euro, dar sa mai adaugi si 1%, este nesimțire maximă. Clar, nu este vina angajatei Oana Petre (consilier vânzări), care a fost amabilă tot timpul cu mine si merită o avansare la salariu. Masina este 100% ce mi-am dorit. Sunt foarte bucuros de ea si este foarte calitativă. Consider ca a meritat investiția chiar daca prețul inițial prevazut in contract semnat de ambele părți, a fost de 48 275 €, iar in final am ajuns la un preț de 49 131 €. O zi bună !

Fahrzeugkauf

Adrian S.
10/31/2025
5
SEAT

Rapid

Rapizi, comunicare buna dar explicatiile trebuiesc sa fie pe intelesul tuturor

Service

§57a-Begutachtung (Pickerl)

Adrian A.
10/31/2025
5
Škoda

Recomand service-ul

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Astept de 2 saptamani o programarea la tinichigerie

Service

Aurel Alexandru P.
10/28/2025
5
Škoda

Feedback service

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Totul a fost ok

Sonstige

Marius Valentin S.
10/27/2025
5
Volkswagen

Super

Good communication, the work that is done is top quality and the prices are OK

Rückrufaktion

Software-Update/-Upgrade

Robbert K.
10/27/2025
5
SEAT

Service rapid si de calitate

Schimbat usa dreapta spate.

Reparatur Karosserie/Lack

Mihai P.
10/27/2025
5
Škoda

Revizie

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Foarte multumit

Service

Bogdan Alexandru I.
10/27/2025
5
Škoda

Seriozitatea și Sinceritate

Motivul experienței în reprezentanța auto: Oana Petre Explicarea așteptărilor: Datorita dealerului Oana Petre Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Oana Petre Propuneri de imbunatatire: O parcare auto mai mare ptr clienți

Fahrzeugkauf

Marius C.
10/27/2025
3
Škoda

Service anual.

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Nerespectarea orei programate Propuneri de imbunatatire: Mai multă atenție la programări, in functie de natura intervenției. Estimarea corecta a timpului alocat fiecărei programări in asa fel încât sa se termine înainte de pauza. Curățenia vehiculului: Nerespectarea orei de programare. Ora 11 trebuie scoasa din programări, fiind în apropierea pauzei de masa. Satisfactie generala vis-à-vis de canalul de comunicare: Am fost programat la ora 11. La ora 11.30 mașina nu intrase la service pentru schimb lichid de frână, iar la ora 12 începea pauza de masa. A trebuit sa ma reprogramat intr-o alta zi, dar de la ora 13. Schimbul de ulei nu l-am solicitat după 4000 Km parcurși intr-un an, iar din setări nu mi s-a eliminat avertizarea de schimb ulei.

Service

Sonstige

Mihai Radu G.
10/13/2025
5
Škoda

FOARTE MULTUMIT

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Modul cum am fost tratat.

Service

Mihai S.
10/8/2025
4
Volkswagen

Service profesionist

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): 1. Pentru serviciile de verificare RAMPA, diagnoza etc.. le-am achitat dar nu stiu ce anume se verifica, nu stiu daca masina e in regula sau ce ar trebui sa mai tin cont pe viitor. De ex am avut o verificare technica de rampa si a trebuit sa-l intreb eu pe consilier daca s-au mai gasit si alte defecte in afara de cele sesizate de mine. Bineinteles, el fiind prins si cu alte autoturisme, mi-a raspuns ca "nu" dar nu parea foarte convins. Consider ca cel mai echitabil atat pentru client cat si pentru service, la acest gen de verificari sa fie un checklist/ formular/ raport pe care mecanicul sa-l urmeze si sa treaca observatii daca testul a fost trecut sau ce defecte, uzura sau potentiale interventii sunt necesare. O copie a acestui raport sa fie dat si clientului. 2. Comunicare sau Predictibilitate imbunatatita - masina a fost programata pe 22.Sep pentru schimbarea parbrizului cu termenul de finalizare 23.Sep - cand am adus masina in service am discutat cu consilierul sa vopsesc si plafonul masinii, deci o lucrare suplimentara comunicata ad-hoc. Bineinteles ca eram constient de faptul ca termenul de finalizare se va extinde. - am agreat cu consilierul sa-mi comunice costul estimativ si noul termen de livrare, si in functie de aceste informatii imi voi da acordul daca vopsim si plafonul sau nu. - Am primit costul si termenul de 25.Sep, lucru cu care am fost de acord. - In data de 25.Sep am sunat sa vad daca masina va fi gata si am primit un raspuns negativ, fiind amanat pentru ziua urmatoare. La fel si pe 26.Sep, la fel si pe 29.Sep. - intr-un final masina a fost gata de preluare pe 30.Sep in prima parte a zilei. Ce vreau sa transmit este ca asteptarea mea este sa mi se comunice transparent care este termenul estimativ real nu sa fiu amanat. Nu am nici o problema sa fie 1zi, 2zile .. 1 sapt etc., dar avand informatiile reale, imi permite si mie sa ma organizez mai bine sau sa iau alte decizii si sa aman interventiile daca nu ma avantajeaza. Ca sumar, serviciile propriu zise sunt ireprosabile. Niciodata nu am plecat de la MTI cu indoiala daca lucrarea a fost facuta corespunzator sau nu. Comunicarea si interfata cu clientul trebuie imbunatatita.

Service

Reparatur Karosserie/Lack

Dragos H.
10/8/2025