Autec Autotechnik Craiova
Calea Bucuresti, nr. 150
,
270450 Pielesti, Dolj, Romania
Autec Autotechnik Craiova
Autec Autotechnik Craiova
Calea Bucuresti, nr. 150
,
270450 Pielesti, Dolj, Romania
Vanzare
Service
Autovehicule rulate
Evaluari
(122)
(7)
(5)
(4)
(6)
Satisfactie
Relatii Clienti
Organizatie
Competențe
Satisfacția față de autovehicul
NEMULŢUMIRE ... Nu sunteţi oameni serioşi ...
Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Pe data de 09.10.2025 am schimbat bateria la una din cheile originale ale maşinii şi am plătit 52,96 lei, în condiţiile în care pe data de 17.03.2025 am schimbat bateriile la ambele chei originale şi am plătit atunci suma de 52,96 lei ... Nedumerit cu privire la preţul plătit, faţă de prima oară, am întrebat angajatul dvs. de ce este aşa mare diferenţa şi mi s-a spus că, bateria costă 24,20 lei, iar manopera 27,54 lei ... Acum vin şi vă întreb : cand sunteţi serioşi, prima dată cand nu mi-aţi perceput manoperă ??? ... sau a 2-a oară cand mi-aţi perceput manoperă ??? ... Dacă trebuie plătită manoperă, înseamnă că, atunci cand nu mi s-a perceput manopera a fost o neglijenţă din partea angajatului dvs. în îndeplinirea atribuţiilor de serviciu şi că acesta a prejudiciat firma SKODA cu suma de 55,08 lei (2 x 27,54 lei) ... lucru inacceptabil pentru firma dvs. ... SOLICIT LĂMURIRI PE ACEST SUBIECT ! Care este adevărul ??? ... Propuneri de imbunatatire: Încercaţi să fiţi mai responsabili şi să vă asumaţi vina, sau o parte din aceasta atunci cand vă aparţine ... Nu mai acuzaţi imediat clientul atunci cand are o problemă cu maşina ... Lăsaţi-l să vă spună mai întai ce probleme a întampinat cu maşina ... SCURTAŢI TIMPII DE PROGRAMARE ! Programările la dvs. se fac foarte greu ... la un interval de 2-3 săptămani de la solicitare ... ceea ce nu este normal şi nici corect faţă de clienţi ... Nu e vina clienţilor că dvs. nu aveţi suficient personal angajat ... sau dacă aveţi nu e vina clienţilor că dvs. nu ştiţi să vă planificaţi munca ... Din cauza unei programări deficitare din partea dvs. am avut un eveniment rutier minor, dar care a condus la folosirea de către mine a poliţei CASCO, fapt ce a impus plata unei francize de 100 Euro, iar valoarea poliţei mele CASCO la reînnoire în loc să scadă a crescut ... astfel că am fost prejudiciat per total cu suma de 1.500 lei, ceea ce nu mi se pare corect ... Deşi vă sesizasem că am o problemă cu autohold-ul şi am insistat pentru remedierea acestuia în termen mai scurt de cateva yile maxim o săptămană, dvs. m-aţi programat după 2-3 săptămani timp în care s-a produs evenimentul rutier ... Cu respect, vă solicit să-mi restituiţi suma de 1.500 lei suportată de mine pentru o faptă imputabilă dvs., în caz contrar urmand să fac demersurile legale pentru recuperarea acesteia ... Satisfactie generala vis-à-vis de canalul de comunicare: Nu mi se pare corect, ca pentru schimbarea unei baterii la o cheie s[ fie nevoie de programare, deoarece nu presupune nu ştiu ce activitate ... şi nici scoaterea unui angajat din programul său de activitate ...
Sonstige
Recomandare
Impecabil
Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Seriozitate
Service
Recomandare
Vizita la Autec Autotechnik.
Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Lasă impresia de service care se respectă. Propuneri de imbunatatire: Ar fi bine ca piesele de schimb să fie pe stoc. Se întâmplă să se facă constatarea și piesele să vină peste două săptămâni. Problema mea este că vin la acest service de la o distanță de 120 km. și în cazul acesta sunt nevoit să fac două drumuri, ceea ce duce la un cost mai ridicat al reparației...
Räderwechsel
Recomandare
Evaluare
Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Reparatie buna desi durata a fost cam mare
Auto liegen geblieben
NEMULŢUMIRE ...
Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Pe data de 17.03.2025 am schimbat la dvs. bateriile la ambele chei originale ale maşinii şi am plătit 52,96 lei, iar pe data de 09.10.2025 am schimbat o singură baterie la una din cheile originale ale maşinii şi am plătit suma de 55,37 lei ... Nedumerit şi surprins de preţul plătit a 2-a oară faţă de prima dată ... am întrebat angajatul dvs. de ce este aşa mare diferenţa între cele 2 plăţi ... şi mi s-a spus că prima oară nu mi s-a perceput manoperă,iar acum bateria costă 24,20 lei, iar manopera 27,54 lei ... Acum vin şi vă întreb : cand sunteţi serioşi ??? ... Prima dată cand nu mi s-a perceput manoperă ??? ... sau a 2-a oară cand mi s-a perceput manoperă ??? ... Dacă angajatul dvs. nu mi-a perceput manoperă prima oară pt. schimbarea celor 2 baterii la cheile originale, deşi ar fi trebuit, înseamnă că acesta a manifestat neglijenţă în îndeplinirea atribuţiilor de serviciu şi că a prejudiciat firma SKODA cu suma de 55,08 lei (2 x 27,54) ... lucru inacceptabil ... SOLICIT LĂMURIRI PE ACEST SUBIECT ! ... Calitatea reparatiei: Nu e normal să revenim în service pentra aceeaşi problemă de 2-3 ori în perioada de garanţie ... Propuneri de imbunatatire: Încercaţi să fiţi mai responsabili şi să vă asumaţi vina sau o parte din aceasta, atunci cand vă aparţine... Nu mai acuzaţi clientul imediat ce are o problemă cu maşina ... lasaţi-l să vă spună ce probleme a întampinat ... SCURTAŢI TIMPII DE PROGRAMARE ! ... Programările la dvs. se fac foarte greu ... la un interval de 2-3 săptămani de la solicitare ... ceea ce nu este corect faţă de clienţi ... Nu e vina clienţilor că dvs. nu aveţi suficient personal angajat ... sau că angajaţii dvs. nu ştiu să-şi planifice munca ... sau că nu dau randamentul care li se solicită ... Din cauză că dvs. m-aţi programat la un interval de 3 săptămani de la solicitare pt. o defecţiune ivită în perioada de garanţie (autohold-ul nu mai funcţiona şi nu era prima dată cand vă semnalam o astfel de defecţiune în perioada de garanţie), deşi insistasem ca remedierea să se facă în decurs de cateva zile, maxim o săptămană ... am avut un eveniment rutier minor, dar care a impus folosirea poliţei CASCO, lucru ce a condus la plata unei francize de 100 Euro şi creşterea poliţei pentru anul următor cu suma de 1.000 lei ... ceea ce nu mi se pare OK ... Motiv pentru care vă solicit să-mi restituiţi suma de 1.500 lei suportată de mine pt. o faptă imputabilă dvs., în caz contrar urmand a face demersurile legale pentru recuperarea acesteia ... Curățenia vehiculului: Nu a fost întotdeauna totul OK ... Satisfactie generala vis-à-vis de canalul de comunicare: Nu mi se pare normal ca pentru schimbarea unei baterii la o cheie, să fie nevoie de programare ... deoarece nu presupune nu ştiu ce activitate, sau scoaterea unui alt angajat din programul său de lucru ...
Sonstige
NEMULŢUMIRE ...
Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Pe data de 17.03.2025 am schimbat bateriile la ambele chei originale ale maşinii şi am plătit 52,96 lei, iar pe data de 09.10.2025 am schimbat o singură baterie la una din cheile originale şi am plătit 55,37 lei ... Nedumerit cu privire preţul plătit a 2-a oară, am întrebat angajatul dvs. de ce este aşa mare diferenţa şi mi s-a spus că bateria costă 24, 20 lei, iar manopera 27.54 lei ... Acum vin şi vă întreb : cand sunteţi serioşi ??? ... Prima dată cand nu mi s-a perceput manoperă ??? ... şi atunci înseamnă că e corect să nu mi se ceară manoperă pt. schimbarea unei simple baterii ... Sau a 2-a oară cand mi s-a perceput manoperă mai mult decat valoarea bateriei ??? ... Dacă angajatul dvs. nu mi-a perceput manoperă prima oară pt. schimbarea celor 2 baterii la cheile originale, deşi ar fi trebuit, înseamnă că acesta a manifestat neglijenţă în îndeplinirea atribuţiilor de serviciu şi a prejudiciat firma SKODA cu suma de 55,08 lei ( 2 x 27,54 ) ... lucru inacceptabil ... SOLICIT LĂMURIRI PE ACEST SUBIECT ! ... Propuneri de imbunatatire: Încercaţi să fiţi mai responsabili şi să vă asumaţi vina, sau o parte din aceasta atunci cand vă aparţine ... Nu mai acuzaţi clientul imediat, fără să-l lăsaţi să vă spună ce problemă are cu maşina ... Deşi recunosc, că e normal faptul că, instinctiv faceţi acest lucru ... deoarece o faceţi pt. a vă apăra imaginea firmei ... care trebuie să fie perfectă ... intangibilă ... Altă sugestie : SCURTAŢI TIMPII DE PROGRAMARE ! ... iar pt. lucrurile minore, gen reglare faruri, schimbat baterie cheie, etc. ... nu mai insistaţi ca acestea să se facă cu programare ... că vă stricaţi reputaţia şi vă ia lumea seama ... Curățenia vehiculului: Nu a fost întotdeauna OK ... Satisfactie generala vis-à-vis de canalul de comunicare: Da, pot ... Programările la dvs. se fac foarte greu, la un interval de 2-3 săptămani ... ceea ce nu e corect faţă de clienţi ... Nu e vina clienţilor că dvs. nu aveţi suficient personal angajat, sau că angajaţii dvs. nu ştiu să-şi planifice munca sau că nu dau randamentul care li se solicită ... Din cauză că dvs. m-aţi programat la un interval de 3 săptămani de la solicitare pentru a defecţiune ivită în perioada de garanţie (autohold-ul nu mai funcţiona şi nu era prima dată cand v-am semnalat o astfel de defecţiune în perioada de garanţie), deşi am insistat ca remedierea să se facă în decurs de cateva zile, maxim o săptămană, am avut un eveniment rutier minor, dar care a impus folosirea poliţiei CASCO, lucru ce a condus la plata unei francize de 100 Euro şi creşterea poliţei pentru anul următor cu 1.000 lei. Ceea ce nu mi se pare OK. Motiv pentru care vă solicit să-mi restituiţi suma de 1.500 lei, plătită de mine pentru o faptă imputabilă dvs., în caz contrar urmand a face demersurile legale pentru recuperarea acesteia.
Sonstige
Recomandare
Eu si Skoda
Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Seriozitate si Calitate
Service
Mulțumit in mare parte
Motivul experienței în reprezentanța auto: Am.primit informații bune Explicarea așteptărilor: Se putea si mai bine Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Se putea face un efort mai mare.ptr a ne ajuta sa ne înscriem in programul rabla Propuneri de imbunatatire: Este doar o persoană care ne explica si face contracte ptr mașini. Sa stai sa aștepți ptr ca omul.nu se poate împărții la.mai.multi clienți
Fahrzeugkauf
Recomandare
Experienta service
Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Promptitudine și profesionalism în efectuarea verificărilor Propuneri de imbunatatire: Lansare de programe întrețineri obligatorii pentru mașini extragarantie
Garantie/Gewährleistung
Nu recomand.
Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Am revenit de mai multe ori in service pentru remedierea aceleiasi probleme, si de fiecare data nu a fost remediata. Timpul de lucru/asteptare a fost foarte lung, cu amanari de pe o zi pe alta cu privire la data la care pot ridica masina. Calitatea reparatiei: Solutia propusa initial pentru remedierea problemei mele era acoperita de garantie, insa s-au sucit si au propus o alta solutie pt care a trebuit sa platesc, si care, si mai frumos, nu a rezolvat problema pe care o aveam. Propuneri de imbunatatire: Mai multa asumare asupra proceselor din service. O mai buna comunicare intre departamentele din service. O mai buna comunicare cu clientul. O mai buna estimare a timpului de livrare. Mai multa atentie la solutiile oferite si la remedierea problemelor.
Service
Auto liegen geblieben
Reparatur Karosserie/Lack
Garantie/Gewährleistung
unvollständige/unvollendete Serviceleistung
Recomandare
Un service prietenos
Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Au rezolvat problema rapid, cu costuri rezonabile. Un service de incredere, cu personal educat. Pentru acestea spuse, viitoarea mea mssina va fi tot Skoda.
Auto liegen geblieben
Nemultumire service.
Calitatea reparatiei: Servicii proaste,personalul de la recepție nu a vrut sa asculte problemele care au apărut la mașina. Dupa părerea dumnealui trebuia sa cumpăr acumulatorul ca are 5 ani. Nu a vrut sa vedem de unde este problema,care apăruse după intervenția celor din service. Culmea acumulatorul după încărcare funcționează. Pe 26 am fost la itp și la diagnoza au găsit 5 problemele pe cutia de viteze. Dar cel de la recepție nu a vrut sa ma asculte. Mulțumesc. Este a doua oara când sunt nemulțumit de serviciile servicelui. Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): La ultima vizita am plecat cu mașina acasă, și dimineața nu a mai pornit,când am sunat la recepție service,mi s-a vorbit foarte urât.
Service