Home
DE / EN

Înapoi

Porsche Bucuresti Nord

Porsche Bucuresti Nord

4.7

94%

374 Evaluari

Bulevardul Pipera nr.2

077190 Voluntari, jud. Ilfov


Contact

Volkswagen

Vanzare

Service

SEAT

Vanzare

Service

Škoda

Vanzare

Service

Volkswagen Autovehicule Comerciale

Vanzare

Service

CUPRA

Vanzare

Das WeltAuto

Autovehicule rulate

Evaluari

5 stele

 

(331)

4 stele

 

(12)

3 stele

 

(10)

2 stele

 

(5)

1 stea

 

(16)

Satisfactie

4.72

Relatii Clienti

4.82

Organizatie

4.86

Competențe

4.93

Satisfacția față de autovehicul

4.78

Finantare

5.00

Date suplimentare de identificare

5
Volkswagen Autovehicule Comerciale

CADDY 2EUF253

Service

Tudor M.
7/24/2024
5
Škoda

Revizie SKODA

Service

Bogdan Cristian A.
7/24/2024
5
SEAT

REVIZIE PORSCHE

Service

Anton Mircea S.
7/24/2024
5
Volkswagen

Vizita PBN

Evaluare totala partener (verificat): Colaborarea și profesionalismul

Service

~ V.
7/24/2024
5
Volkswagen

Excelent

Evaluare totala partener (verificat): Calitatea serviciilor, partea de planning si notificari, tot.

Service

Robert Marian A.
7/22/2024
5
SEAT

Reparatii sigure si corecte

Evaluare totala partener (verificat): Reprezentantul de la service a fost amabil si am comunicat foarte bine. Am ales reprezentanta pentru ca aici sunt mecanici pregătiți care fac operațiunile corecte.

Adrian E.
7/20/2024
5
Volkswagen

multumit

Service

~ P.
7/18/2024
3
Volkswagen

Marca Germana cu pretentii financiare prea mari pentru calitatea lucrarilor!

Organizatie: Timpul de așteptare . A durat "facturarea" mai mult decat revizia innsine Consiliere clienti: Explicatii pentru copii de 10 ani" nu merge programul"... Evaluare totala partener (verificat): Lene si lehamite din partea "receptiei"

Florin G.
7/15/2024
5
Volkswagen

Un prieten pe care te poti baza.

Evaluare totala partener (verificat): Seriozitate si promtitudine!

Service

Adrian Mihail P.
7/15/2024
2
Volkswagen

dezamagit de VW

Evaluare totala partener (verificat): lipsa agent frigorific CO2! trebuie sa revin in service! Eu am intrebat: cand sa revin? Raspuns PBN: sa mai incerc!? Organizatie: Este foarte greu sa intri in legatura cu PBN, din call center esti anuntat ca te va suna cineva inapoi, dar sansele sunt minime ca sa primesti un apel inapoi, iar daca esti prins cu altceva si ai ratat apelul nici nu mai poate fi vorba sa intri in legatura cu PBN.

Service

Marian I.
7/15/2024
5
Škoda

Excelent

O experienta foarte reușită ca de fiecare data. Voi reveni cu placere

Service

Anton G.
7/15/2024
1
CUPRA

Nu recomand

Am facut programare cu mai bine de 2 luni (stiind ca sunt mereu aglomerati), am bifat in aplicatie (singura modalitate de a face o programare) toate operatiunile pe care le doream a fi efectuate (revizie completa, chiar daca masina nu avea nici varsta si nici nr de km conform graficului de service, insa vreau sa fiu preventiv, am solicitat schimbarea tuturor filtrelor, precum si o verificare aferenta software-ului, avand erori), la putin timp am fost sunat de consilierul de service bifat la programarea in aplicatie, am discutat si stabilit cele bifate si tot atunci s-a relocat programarea la un consilier la care a mai fost alocata masina in trecut. In ziua programarii a fost sotia sa lase masina, si atunci am observat pe hartiile primite ca fac doar schimbul de ulei, au oprit masina sub pretextul ca pentru soft sunt foarte ocupati si nu pot in aceeasi zi (desi am facut programare cu 2 luni inainte), am incercat sa contactez consilierul pentru a lamuri atat partea de revizie cat si partea de soft (atat pe numarul de tel mobil cat si la numarul scurt de callcentre), insa fara rezultat. A doua zi am incercat sa sun din nou consilierul, intr-un final a raspuns si mi-a comunicat si confirmat ca s-a facut doar schimbul de ulei si ca nu a vazut/putut sa vada in sistem ce am cerut eu. Am solicitat verbal din nou inlocuirea tuturor filtrelor, ceea ce s-a si intamplat conform facturii (nu am vazut piesele inlocuite), iar pentru partea de soft nu s-a facut nimic (colegii de la electrica nu au avut disponibil). A 3 a zi, dimineata am fost eu sa ridic masina (deja aveam nevoie de ea), mi s-a dat factura si cheia masinii si gata (nu stiu daca la revizie a fost totul ok, daca trebuie sa am ceva in vedere, daca si ce s-a verificat), iar pentru partea de soft, sa fac o alta programare la o data viitoare. In concluzie, lipsa de comunicare, clientul poate solicita/bifa orice, ei fac tot ce vor, o banala revizie a durat 2 zile intregi, degeaba faci programare cu suficient de mult timp inainte ca ei tot nu au timp, problema/solicitarea tot nerezolvata, timp foarte indelungat.

Software-Update/-Upgrade

Service

Mihai V.
7/15/2024