Lipsă totală de empatie și Comunicare a serviciilor care urmează să fie executate
Calitatea reparatiei: Nemulțumirea mea vizează persoana șefului de service domnul broască care nu a înțeles nici să îmi facă o planificare într un termen rezonabil de la momentul la care m am adresat pentru a schimba plăcuțele de frână având în vedere că Mașina este în garanție iar eu circul zi de zi cu această mașină și continuând cu faptul că nu mi a explicat nici o secundă De ce anume Trebuie să plătesc acea sumă de bani Ce conține acea sumă de 5000 RON pentru schimbat doar aceste componente plăcuțe de frână nu am primit de la dânsul nicio explicație pertinentă De ce anume s a ajuns la suma aceasta
Consiliere clienti: Am răspuns mai devreme sunt nemulțumit de lipsa de asistență acordată mai bine zis din partea șefului de service broască care nu a înțeles se manifeste îngăduință față de cererea mea de a schimba plăcuțele în zilele imediat următoare având în vedere că nu puteam aștepta o săptămână pentru aceste componente dar fiindcă Mașina este în garanție și circul zilnic cu ea și nici nu am primit explicațiile necesare pentru fiecare reper schimbat și de ce trebuie să plătești 5000 RON pentru plăcuțe de frână asistența a fost jalnică din punct de vedere al consilierii Fapt pentru care reparațiile ulterioare la această mașină le voi face la Porsche București sau la orice alt service acreditat dar în niciun caz nu voi mai merge la acest service
1 Persoana consideră că această recenzie este utilă