car.advisor Home
logo METROTEHNICA

METROTEHNICA

4.8
97%

Sos. Giurgiului-Jilava nr.23A

077120 Jilava, Jud. Ilfov


Volkswagen

Service

SEAT

Service

Škoda

Vanzare

Service

Das WeltAuto

Das WeltAuto

Evaluari

 

(278)

 

(20)

 

(4)

 

(3)

 

(3)

3
Škoda

Service anual.

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Nerespectarea orei programate Propuneri de imbunatatire: Mai multă atenție la programări, in functie de natura intervenției. Estimarea corecta a timpului alocat fiecărei programări in asa fel încât sa se termine înainte de pauza. Curățenia vehiculului: Nerespectarea orei de programare. Ora 11 trebuie scoasa din programări, fiind în apropierea pauzei de masa. Satisfactie generala vis-à-vis de canalul de comunicare: Am fost programat la ora 11. La ora 11.30 mașina nu intrase la service pentru schimb lichid de frână, iar la ora 12 începea pauza de masa. A trebuit sa ma reprogramat intr-o alta zi, dar de la ora 13. Schimbul de ulei nu l-am solicitat după 4000 Km parcurși intr-un an, iar din setări nu mi s-a eliminat avertizarea de schimb ulei.

Service

Sonstige

Mihai Radu G.
10/13/2025
5
Škoda

FOARTE MULTUMIT

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Modul cum am fost tratat.

Service

Mihai S.
10/8/2025
4
Volkswagen

Service profesionist

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): 1. Pentru serviciile de verificare RAMPA, diagnoza etc.. le-am achitat dar nu stiu ce anume se verifica, nu stiu daca masina e in regula sau ce ar trebui sa mai tin cont pe viitor. De ex am avut o verificare technica de rampa si a trebuit sa-l intreb eu pe consilier daca s-au mai gasit si alte defecte in afara de cele sesizate de mine. Bineinteles, el fiind prins si cu alte autoturisme, mi-a raspuns ca "nu" dar nu parea foarte convins. Consider ca cel mai echitabil atat pentru client cat si pentru service, la acest gen de verificari sa fie un checklist/ formular/ raport pe care mecanicul sa-l urmeze si sa treaca observatii daca testul a fost trecut sau ce defecte, uzura sau potentiale interventii sunt necesare. O copie a acestui raport sa fie dat si clientului. 2. Comunicare sau Predictibilitate imbunatatita - masina a fost programata pe 22.Sep pentru schimbarea parbrizului cu termenul de finalizare 23.Sep - cand am adus masina in service am discutat cu consilierul sa vopsesc si plafonul masinii, deci o lucrare suplimentara comunicata ad-hoc. Bineinteles ca eram constient de faptul ca termenul de finalizare se va extinde. - am agreat cu consilierul sa-mi comunice costul estimativ si noul termen de livrare, si in functie de aceste informatii imi voi da acordul daca vopsim si plafonul sau nu. - Am primit costul si termenul de 25.Sep, lucru cu care am fost de acord. - In data de 25.Sep am sunat sa vad daca masina va fi gata si am primit un raspuns negativ, fiind amanat pentru ziua urmatoare. La fel si pe 26.Sep, la fel si pe 29.Sep. - intr-un final masina a fost gata de preluare pe 30.Sep in prima parte a zilei. Ce vreau sa transmit este ca asteptarea mea este sa mi se comunice transparent care este termenul estimativ real nu sa fiu amanat. Nu am nici o problema sa fie 1zi, 2zile .. 1 sapt etc., dar avand informatiile reale, imi permite si mie sa ma organizez mai bine sau sa iau alte decizii si sa aman interventiile daca nu ma avantajeaza. Ca sumar, serviciile propriu zise sunt ireprosabile. Niciodata nu am plecat de la MTI cu indoiala daca lucrarea a fost facuta corespunzator sau nu. Comunicarea si interfata cu clientul trebuie imbunatatita.

Service

Reparatur Karosserie/Lack

Dragos H.
10/8/2025
5
SEAT

Recomand

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Sunt mulțumită de serviciile specialiștilor de la Metrotehnica . Da sunt foarte mulțumită de serviciile de la Metrotehnica.

Service

§57a-Begutachtung (Pickerl)

Steliana Lenuta G.
10/8/2025
4
Škoda

Skoda Superb

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Slaba pregătire a unor angajați

Unfall

Adrian B.
10/7/2025
5
SEAT

Profesioniști!

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Profesioniști pe tot parcursul interacțiunii ce ei!

Service

Florea S.
10/7/2025
5
Škoda

Evaluare servicii service Metrotehnica

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Servicii prompte, rapide si utile. Programare facila si rapida.

Garantie/Gewährleistung

Florian Constantin D.
10/7/2025
5
Škoda

O experienta placuta la prima revizie la Metrotehnica Jilava

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Totul a fost perfect. Profesionisti

Rückrufaktion

Garantie/Gewährleistung

Gabriel D.
9/25/2025
2
SEAT

problema nesolutionata Seat

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Am venit cu o problema in service si prima data au spus ca ar fi de la tamburi de la motor, factura finala de peste 2000 lei . Iesind cu masina pe autostrada, in aceeasi zi cand am scos-o din service, am vazut ca problema se reproduce. Am revenit cu ea in service si au spus ca daca schimbam capetele de planetara s-ar rezolva problema. Factura finala de peste 4000 lei. Dupa ce s-au schimbat si acestea, s-a iesit cu masina pe drum, problema s-a reprodus din nou. Acum au spus ca trebuie sa fie de la ambreaj , deviz peste 8000 lei. In felul acesta schimb toate componentele masinii si cu siguranta , intr-un final, se va rezolva si problema noastra. Cred ca era mai simplu sa ne spuna ca nu isi dau seama de unde este problema si sa incercam sa mergem in alta parte pentru rezolvarea ei. Loialitate: am formulat nemultumirea mea in primul comentariu de la acest sondaj Prima reparatie: am mentionat nemultumirea mea in primul comentariu

Reparatur

Eugenia L.
9/24/2025
5
Volkswagen

Recomand

Experienta, profesionalism, corectitudine.

Reparatur

Ionela Georgiana P.
9/22/2025
5
Škoda

Foarte multumit

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Pentru solicitudinea angajaților, apreciez și le mulțumesc

Auto liegen geblieben

Dan Mihail C.
9/22/2025
5
Škoda

Excelent

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Executat repede și cu profesionalism

Service

Constantin F.
9/19/2025