car.advisor Home
Sigla PROCAR Timisoara

PROCAR Timisoara

4.8
95%

Calea Sagului 138B

300516 Timisoara


Volkswagen

Service

Škoda

Vanzare

Service

Das WeltAuto

Autovehicule rulate

Evaluari

 

(217)

 

(19)

 

(6)

 

(0)

 

(4)

5
Volkswagen

AAAAA

BBBBB bbbbbbb nnnnnnn mmmmmmm kkkkk

Unfall

Iulia B.
11/2/2025
3
Škoda

a fost ok

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): a durat aproximativ o oră până a fost preluată mașina în service Satisfactie generala vis-à-vis de canalul de comunicare: ar fi mai simplu să pot efectua programarea cu un singur telefon. nu să fiu sunat înapoi

Sonstige

Adela Suada A.
11/1/2025
4
Škoda

Procar Skoda - good service

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): In general bun, se poate si Mai bine

Service

Viorel Sorin C.
11/1/2025
5
Škoda

Skoda

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): profesionalism

Service

Räderwechsel

~ I.
10/31/2025
5
Škoda

Mulțumesc

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Problema rezolvata, personalul amabil și competent

Service

Räderwechsel

Magdalena M.
10/31/2025
5
Volkswagen

Servicii de calitate

Sunt foarte multumita de modul in care se poate programa revizia periodica, de desfasurarea serviciului propriu zis si de calitatea prestatiei.

Service

Tamara S.
10/28/2025
5
Škoda

FOARTE MULTUMIT

Am o colaborare foarte bună cu acest servis Skoda si de burata lunga.Fiind multumit de calitatea lucrărilor si de comunicare.

Reparatur

Ernest Danut E.
10/27/2025
5
Škoda

IN REGULA.

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): PROMTITUDINE

Service

~ A.
10/27/2025
5
Škoda

evaluare

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Multumit dar preturile mi-se par foarte mari Propuneri de imbunatatire: Preturile trebuie ajustate in jos

Service

~ M.
10/27/2025
5
Volkswagen

Seriozitate si profesionalism

Gesamtbewertung des Betriebs (verfiziert): Promtitudine, seriozitate . Foarte promti si realisti.

Reparatur

Robert Emil S.
10/27/2025
1
Škoda

Experienta neplacuta: mod de gandire eronat in service

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Sunt din pacate, oripilat de ceea ce se intampla in service-ul PROCAR Timisoara. Mai intai in urma cu cativa ani cu autoturism SKODA KAROQ TM 98 MLI (cand am lasat masina toata ziua in service pentru zgomot la directie pe viraj maxim si dupa schimburi de piese a mers efectiv cu acelasi zgmot masina) si in prezent cu SKODA SUPERB TM 25 MYL cu care am avut martor EPC aprins sporadic si mi s-au schimbat 2 garnituri fara sa fiu intrebat (doar a trebuit sa platesc, fara drept de refuz). Apoi in ziua urmatoare cand am revenit pentru ca martorul s-a aprins din nou, mi s-a mai facut o data diagnoza si am fost pus sa cumpar conducta de carbon activ ("doar" 1000 lei cu manopera) conducta pe care daca as fi schimbat-o mi s-ar fi aprins martorul din nou pentru ca problema reala a fost filtrul carter. Concluzie: hai sa schimbam cat mai multe piese pe banii clientului, ca prin eliminare gasim intr-un final sursa reala a problemei. Va rog sa va schimbati modul de gandire! Calitatea reparatiei: Sunt din pacate, oripilat de ceea ce se intampla in service-ul PROCAR Timisoara. Mai intai in urma cu cativa ani cu autoturism SKODA KAROQ TM 98 MLI (cand am lasat masina toata ziua in service pentru zgomot la directie pe viraj maxim si dupa schimburi de piese a mers efectiv cu acelasi zgmot masina) si in prezent cu SKODA SUPERB TM 25 MYL cu care am avut martor EPC aprins sporadic si mi s-au schimbat 2 garnituri fara sa fiu intrebat (doar a trebuit sa platesc, fara drept de refuz). Apoi in ziua urmatoare cand am revenit pentru ca martorul s-a aprins din nou, mi s-a mai facut o data diagnoza si am fost pus sa cumpar conducta de carbon activ ("doar" 1000 lei cu manopera) conducta pe care daca as fi schimbat-o mi s-ar fi aprins martorul din nou pentru ca problema reala a fost filtrul carter. Concluzie: hai sa schimbam cat mai multe piese pe banii clientului, ca prin eliminare gasim intr-un final sursa reala a problemei. Va rog sa va schimbati modul de gandire! Curățenia vehiculului: Capacul motor a fost curatat si compartimentul motor arata bine, Dar important este ca problema nu s-a rezolvat Propuneri de imbunatatire: Va rog mult sa va schimbati modul de gandire! Aici ma refer ca angajatii (mecanici sau electricieni) sa nu traiasca cu impresia ca schimbam piese pe rand la un automobil (pe banii clientului ca masina mea iesise de 1 an din garantie) pana rezolvam prin eliminare problema, ci ei trebuie sa dovedeasca profesionalism , ca verifica sursele problemei si depisteaza direct piesa problematica. De asta noi venim in service autorizat si platim manopere orare uriase, ca ne asteptam la competenta maxima: dai un ban dar stii ca ai rezolvat problema din prima

Auto liegen geblieben

Software-Update/-Upgrade

Laurentiu Andrei M.
10/27/2025
5
Škoda

Garantie

Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Foarte multumit in general de serviciile Procar.

Service

Garantie/Gewährleistung

Gheorghe Cristian I.
10/27/2025