Experienta neplacuta: mod de gandire eronat in service
Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Sunt din pacate, oripilat de ceea ce se intampla in service-ul PROCAR Timisoara. Mai intai in urma cu cativa ani cu autoturism SKODA KAROQ TM 98 MLI (cand am lasat masina toata ziua in service pentru zgomot la directie pe viraj maxim si dupa schimburi de piese a mers efectiv cu acelasi zgmot masina) si in prezent cu SKODA SUPERB TM 25 MYL cu care am avut martor EPC aprins sporadic si mi s-au schimbat 2 garnituri fara sa fiu intrebat (doar a trebuit sa platesc, fara drept de refuz). Apoi in ziua urmatoare cand am revenit pentru ca martorul s-a aprins din nou, mi s-a mai facut o data diagnoza si am fost pus sa cumpar conducta de carbon activ ("doar" 1000 lei cu manopera) conducta pe care daca as fi schimbat-o mi s-ar fi aprins martorul din nou pentru ca problema reala a fost filtrul carter. Concluzie: hai sa schimbam cat mai multe piese pe banii clientului, ca prin eliminare gasim intr-un final sursa reala a problemei. Va rog sa va schimbati modul de gandire!
Calitatea reparatiei: Sunt din pacate, oripilat de ceea ce se intampla in service-ul PROCAR Timisoara. Mai intai in urma cu cativa ani cu autoturism SKODA KAROQ TM 98 MLI (cand am lasat masina toata ziua in service pentru zgomot la directie pe viraj maxim si dupa schimburi de piese a mers efectiv cu acelasi zgmot masina) si in prezent cu SKODA SUPERB TM 25 MYL cu care am avut martor EPC aprins sporadic si mi s-au schimbat 2 garnituri fara sa fiu intrebat (doar a trebuit sa platesc, fara drept de refuz). Apoi in ziua urmatoare cand am revenit pentru ca martorul s-a aprins din nou, mi s-a mai facut o data diagnoza si am fost pus sa cumpar conducta de carbon activ ("doar" 1000 lei cu manopera) conducta pe care daca as fi schimbat-o mi s-ar fi aprins martorul din nou pentru ca problema reala a fost filtrul carter. Concluzie: hai sa schimbam cat mai multe piese pe banii clientului, ca prin eliminare gasim intr-un final sursa reala a problemei. Va rog sa va schimbati modul de gandire!
Curățenia vehiculului: Capacul motor a fost curatat si compartimentul motor arata bine, Dar important este ca problema nu s-a rezolvat
Propuneri de imbunatatire: Va rog mult sa va schimbati modul de gandire! Aici ma refer ca angajatii (mecanici sau electricieni) sa nu traiasca cu impresia ca schimbam piese pe rand la un automobil (pe banii clientului ca masina mea iesise de 1 an din garantie) pana rezolvam prin eliminare problema, ci ei trebuie sa dovedeasca profesionalism , ca verifica sursele problemei si depisteaza direct piesa problematica. De asta noi venim in service autorizat si platim manopere orare uriase, ca ne asteptam la competenta maxima: dai un ban dar stii ca ai rezolvat problema din prima