Home
DE / EN

Înapoi

Autec Autotechnik Pitesti

Autec Autotechnik Pitesti

4.5

92%

84 Evaluari

sat.Geamana,com.Bradu,DN 65B (varianta Slatina)

117141 Pitesti, Arges, Romania


Škoda

Vanzare

Service

Das WeltAuto

Das WeltAuto

Evaluari

5 stele

 

(69)

4 stele

 

(3)

3 stele

 

(6)

2 stele

 

(0)

1 stea

 

(6)

Satisfactie

4.60

Relatii Clienti

4.71

Organizatie

4.66

Competențe

4.88

Satisfacția față de autovehicul

4.81

Date suplimentare de identificare

5
Škoda

evaluare revizie ulei / tehnic

Sonstige

Virgil Ion C.
6/13/2024
5
Škoda

evaluare skoda autec pitesti

Propuneri de imbunatatire: va rog sa continuati cel putin la fel. sint multumit de calitatea serviciilor

Sonstige

Tudor D.
6/13/2024
5
Škoda

Reparatie in service

Service

~ V.
6/7/2024
5
Škoda

Evaluare

Evaluare totala partener (verificat): Totul

Mihai Alexandru T.
5/27/2024
1
Škoda

Reparatii minore

Calitatea reparatiei: Ptr mine timpul este o problema. Fiecare perioada petrecuta în service înseamnă înregistrarea unor pierderi. Aleg service-ul reprezentantei marcii auto ptr ca ma aștept ca problemele sa fie cunoscute și serviciile sa fie de calitate. Evaluare totala partener (verificat): M-am prezentat cu volanul dereglat (nu avea o pozitie dreapta) insa cu o direcție perfectă, după reparație (efectuarea directiei) masina trage ușor drepta și volanul corectat (insa nu perfect). Voi reveni cu o noua programare ptr remediere. Mentionez ca masina este în garanție, i-au fost schimbate in garantie cutia de viteze și un airbag în scaunul soferului) Propuneri de imbunatatire: Instruirea mecanicilor auto. Coordonarea și verificarea reparațiilor efectuate.

Reparatur

Cosmin Ionut M.
5/24/2024
5
Škoda

O experienta de achizitie excelenta

Evaluare totala partener (verificat): Comunicare excelenta. Profesionalism

Fahrzeugkauf

Vlad O.
5/11/2024
5
Škoda

Evaluare ITP

Evaluare totala partener (verificat): Programare online cu respectare ore, am fost anuntat telefonic la terminare lucrari

Laurentiu Mircea C.
5/9/2024
5
Škoda

Foarte ok

Reparatur

~ P.
5/2/2024
3
Škoda

Multumit

Propuneri de imbunatatire: Respectare programare Evaluare totala partener (verificat): Nerespectare ora programare

Räderwechsel

Diana Georgiana C.
4/27/2024
5
Škoda

Ok

Evaluare totala partener (verificat): A fost receptiv la dorințele noastre.

Fahrzeugkauf

Emilia Mirela G.
4/25/2024
3
Škoda

Cum ești întâmpinat la efectuarea ITP -ului

Evaluare totala partener (verificat): Tehnicianul de la recepție, la ora programata nu era prezent pt. preluarea documentelor și începerea lucrării. A sosit după intervenții repetate la celalalt tehnician. Acesta din urma La sosirea mea la biroul dansului , statea pe scaun iar eu la 70 ani în picioare. Nu ma invitat pe parcursul discuției cu acesta sa iau loc cu toate ca in fata biroului era un scaun special pentru interlocutor. M-a invitat să aștept pentru ITP se ocupa colegul. Văzând ca acesta nu se prezintă si sun invitat sa astept fara nici o explicatie, i- am spus ca și eu am un program pe câte trebuie sa-l respect. A sunat a doua oara tehnicianul care se ocupa de ITP, care în final a sosit. Menționez ca programarea a fost stabilita la ora 9, iar lucrarea a început după 30 min. În concluzie personalul muncitor, mecanicii știu ce au de făcut și fac corect, tehnicienii in discutie, aroganți,lipsiți de regulile cele mai elementare în relația cu clientul, de parca unitatea service ar fi la cheremul lor! Propuneri de imbunatatire: Îmbunătățirea relației dintre salariații Dv.si client, prin însușirea de către aceștia a metodelor de comunicare. Atunci când clientul pășește în unitatea Dv. nu este băgat în seama de nimeni. Se da senzația ca este o unitate fără "stapan" si fiecare face ce vrea!

§57a-Begutachtung (Pickerl)

Adrian N.
4/25/2024
1
Škoda

Un mod romanesc de a trata clientul care plateste masini la suprapret!

Propuneri de imbunatatire: Seriozitate si profesionalism conform marcii (marcilor) pe care o (le) reprezinta (GRUPUL VAG!!!) si a cifrelor de vanzari pe care le realizeaza in Romania Evaluare totala partener (verificat): Partea de rechemare in service cred ca s-a rezolvat. Nu a fost ceva vizibil ci o piesa la schimbatorul de viteze care la mine nu era defect. In schimb pentru partea de garantie, desi masina a fost dusa de dimineata de la ora 9.00 si a stat pana la orele 16.30 acolo nu au facut decat sa constate ca intr-adevar furtulul care merge la spalatul geamului pe spate este sectionat in zona balamalei portbagajului (lucru transmis deja de mine si depistat de mine in 5 minute). Solicitasem in plus o diagnoza cu transmiterea unui SOH al Bateriei (nu s-a facut nici o diagnoza, nu mi-a fost prezentata nici o concluzie) si semnalasem faptul ca in urma Update-ului de soft pentru ceasurile de bord, autonomia mi-a scazut destul de dramatic (motiv pentru care am solicitat acea diagnoza si emitere punct de vedere). Totodata am semnalat o usoara bataie la suspensia spate, care mi-au transmis ca nu intra pe garantie, fara a se prezenta un document asumat de mine la cumparare, unde este specificat acest lucru. A ramas doar un dosar deschis, sa vin intr-o zi de dimineata (desi tot de dimineata am venit si acum) si posibil sa imobilizeze masina pe perioada mai lunga, fara posibilitate de a da o alta masina la schimb, motivandu-se ca doar in primii 2 ani de garantie se ofera masina la schimb, de asemenea, fara a se prezenta un document asumat de mine la cumparare, care sa specifice acest lucru. Calitatea reparatiei: Nerezolvarea solicitarilor in ciuda timpului mare de asteptare, lipsa de transparenta, de informatii clare, concludente asupra problemelor (nu mai vorbesc de remedierea acestora), lipsa masinii la schimb, in ciuda faptului ca masina e in garantie, atitudinea aroganta a oamenilor din service, deficiente de comunicare si/sau cunostinte. PS: Masina cumparata de noua de la acest dealer, intretinuta DOAR la acest dealer, fara accidente majore (o bara spate schimbata).

Garantie/Gewährleistung

Rückrufaktion

Dumitru Daniel M.
4/11/2024