Dezamagire
Evaluare totala a partenerului(evaluare verificata): Am schimbat kitul de distributie la voi iar cand am preluat masina era bordul plin de martori, cand am sesizat acest aspect la ridicare mi se spune ca asa am adus-o. iar cand am mentionat ca am poza de la predarea masinii inainte de a intra in service masina s-au dat telefoane am asteptat circa 30 minute ca sa vina ulterior cu scuza ca nu s-a inchis din tester ceva. n-am inteles ce dar ma rog... asta a fost explicatia. Nu m-a deranjat greseala sau ca s-a uitat cat faptul ca nu a fost asumata problema martorilor din bord.
Calitatea reparatiei: Am dus masina in service pe motiv ca la plecarea de pe loc era un smucit, mi s-a recomandat schimbarea kitului de ambreiaj pentru ca de acolo pleaca problema. OK, am schimbat. La preluarea masinii in continuare masina avea un smucit la treapta 1, ce-i drept mai mic dar tot mi se pare ca problema a fost rezolvata doar pe jumatate.
Curățenia vehiculului: Comunicarea celor din front desk cu clientul este ineficienta. Am primit info. ca ma vor suna imediat ce masina este gata. M-au sunat cand programul lor era pe final nicidecum cand masina a fost reparata.
O alta intamplare a fost cu un dosar de dauna, asteptam raspuns din partea unui angajat sa imi spuna care mai este statusul, nici dupa 3 zile nu m-au sunat. Am revenit eu cu telefon.
1 Persoana consideră că această recenzie este utilă